Przez lata funkcjonowania branży reklamowej wyciągnęliśmy wiele wniosków. Nie da się zarobić dużych pieniędzy na produkcie, bez jego odpowiedniej reklamy. Zatrważająca liczba przedsiębiorców wciąż nie zdaje sobie z tego sprawy, kiedy tak naprawdę reklama to jeden z najwydajniejszych sposób dotarcia do klienta i zaprezentowanie swojego produktu w jak najlepszym świetle. Przy prawdziwym zatrzęsieniu konkurencyjnych reklam, nasza reklama musi wyróżniać się humorem, pomysłem lub niepowtarzalną jakością wykonania. Zwykła, rytmiczna piosenka może utkwić w głowie konsumenta na długi, długi czas. Do historii przechodzą tez reklamy, w których pojawiają się zabawne teksty powtarzane później przez tysiące osób. Na tym polega właśnie potęga reklamy. Na utrwalaniu wizerunku produktu w głowie klienta oraz na zwiększeniu naszych zysków z produkcji danego towaru. Bogatsi o tę wiedzę, możemy być pewni, iż nakłady włożone w reklamę z pewnością się zwrócą i to w błyskawicznym tempie. W końcu reklama to dźwignia handlu, czyż nie?